يك شروع خوب
كلبه كوچك من
بدون شرح
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید .

پيوندها
کامل ترین مرجع اس ام اس
مدرسه راهنمايي پسرانه سينا
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به كلبه كوچك من خوش آمديد. و آدرس farhang.shahangian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 700
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فرهنگ

آرشيو وبلاگ
فروردين 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 12 فروردين 1398برچسب:, :: 1:7 :: نويسنده : فرهنگ

سلام به تمام دوستان عزيز .

اين اولين وبلاگ من نيست ولي اميدوارم كه بهترين وبلاگ من باشد . در اين وبلاگ در مورد مسائل مختلف بحث

خواهيم كرد ولي سياست بي پدر و مادره و جايي در اين وبلاگ نداره و اگر دنبال مطالب سياسي هستيد ، صفحه

غلطي رو باز كرديد و بايد اين وبلاگ رو ترك كنيد. اميدوارم ساعت هاي خوشي را در وبلاگ من بگذرونيد . ما جوك هايي

رو هم به اشتراك ميذاريم و فقط قصد سرگرمي و خنديدن مردم عزيز ايران رو داريم و قصد توهين به هيچ نژادي رو هم

نداريم . من دوستان خوبي دارم و از طريق فيس بوك در ارتباط هستيم و بعضي هم از آشنايان و فاميل هاي عزيزمان

هستند كه اين دوستان و فاميلها را با هيچ كس و هيچ چيز عوض نمي كنم . يك دوستي دارم كه چندين شب با وجود

تمام كارهاي روزمره اش در آمريكا ، بين يك ساعت و نيم تا دو ساعت با من چت مي كرد . حدود 5 شب در طول سال

90 ، هر شب بين 1/5 تا 2 ساعت و با صبر و حوصله جواب من رو ميداد و باهام صحبت مي كرد ، ، كجاي دنيا غير از

ايران اين محبت پيدا ميشه ؟ من جا داره همين جا ازش تشكر كنم و همين طور معذرت خواهي كنم و بگم كه با دنيا

هم عوضش نمي كنم . اميدوارم كه دوستان عزيزم اين وبلاگ رو ببينن و ارتباطمون گسترده تر و صميمي تر بشه .

دوستتان دارم .

در پناه حق . فرهنگ شاهنگيان



نظرات شما عزیزان:

Farhang
ساعت4:11---14 فروردين 1391
mamnoon az lotfetoon , man ziad vaght nadaram vali say mikonam ke hatman be shoma sar bezanam .

Arash6165
ساعت20:53---12 فروردين 1391
salam dostam veb khobi dari b manam sar bezan!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: